Wielu pracodawców postanawia zainwestować w T-shirty z nadrukiem, które osoby zatrudnione w ich firmie będą nosić podczas wykonywania należących do nich obowiązków służbowych. Takie rozwiązanie dotyczące narzucania pracownikom stroju firmowego ma zarówno wielu zwolenników, jak i przeciwników. Koszulki reklamowe nie tylko sprawiają, że każdy z pracowników wygląda podobnie (nie ma więc rywalizacji dotyczącej tego, kto założył droższe oraz ładniejsze ubranie), ale także mogą stanowić świetny ruch marketingowy. Koszulki z logo firmy noszone przez pracowników pomagają też klientom – jeśli szukają oni pomocy u osób zatrudnionych w sklepie, bez trudu mogą je namierzyć, gdyż wyróżniają się w tłumie. Dlaczego właściwie większość właścicieli firm decyduje się na podarowanie pracownikom koszulek firmowych? Otóż jest to świetny pomysł na reklamę firmy! W jaki sposób wykorzystać potencjał odzieży z nadrukami do działań marketingowych? Które pomysły na promocję firmy mogą stać się strzałem w dziesiątkę? Jeśli chcesz wiedzieć, w jaki sposób wypromować firmę, wykorzystując do tego celu koszulki z logo firmy, powinieneś zapoznać się z treścią niżej zaprezentowanego tekstu.
Promocja firmy – dlaczego jest tak istotna?
Wielu przedsiębiorców uważa, że działania promujące ich firmę są zbędne, a produkt, który charakteryzuje się wysoką jakością, i tak zostanie sprzedany. Takie przekonanie najczęściej bierze się z przekonań właścicieli firm, którzy nie chcą płacić dużych sum agencjom marketingowym pomagającym w promowaniu ich działalności. Kolejnym powodem są także koszty wynikające z konieczności zainwestowania w materiały promocyjne, które nierzadko nie należą do małych. Jeśli uważacie, że reklamowanie firmy i oferowanych przez nią produktów to strata czasu i pieniędzy, jesteście jednak w błędzie. Niewiele osób kupuje produkty nieznanych marek, które od niedawna znajdują się na rynku. Dlatego też, jeśli chcesz, by Twoja firma odniosła sukces, zdecydowanie powinieneś zainwestować w działania promujące przedsiębiorstwo i poszczególne produkty znajdujące się w jego asortymencie.
Szukasz ciekawej i wygodnej odzieży na imprezy? Przeczytaj tekst pt. „Bluzy z nadrukiem na imprezy i eventy – jak je zrobić?” i sprawdź, co jest obecnie modne!
Dlaczego warto zainwestować w koszulki firmowe dla pracowników?
Jednym ze skutecznych sposobów na reklamę firmy jest zakupienie koszulek firmowych dla pracowników. Dlaczego jest to tak ważne? Osoby zatrudnione w naszej firmie, które są zobowiązane do noszenia odzieży służbowej, przemieszczając się wśród klientów sprawią, że logo znajdujące się na T-shirtach zostanie zapamiętane. Dodatkowo takie działanie pozwala na budowanie zaufania wśród klientów, którzy widzą pracowników noszących koszulki firmowe – od razu podświadomie zaczynają postrzegać przedsiębiorstwo pozytywnie. W jaki sposób można promować firmę, wykorzystując do tego celu koszulki firmowe dla pracowników?
Pomysły na promocję firmy – odzież służbowa dla pracowników
Zapewne zastanawiasz się, dlaczego odzież służbowa noszona przez pracowników wpływa pozytywnie na ocenę firmy. Otóż osoby zatrudnione w różnego rodzaju sklepach, które są zobowiązane do noszenia koszulek firmowych, wyróżniają się w tłumie. Dzięki temu, gdy klient ma problem i potrzebuje pomocy (np. w znalezieniu towaru), może udać się bezpośrednio do pracownika sklepu, którego dostrzeże już z daleka. Jak więc widać, podarowanie pracownikom koszulek służbowych sprawia, że klienci odwiedzający sklep obdarzą markę zaufaniem, gdyż będą mieli świadomość, że w każdej chwili mogą otrzymać oczekiwaną pomoc. Dodatkowo kupujący, którzy przemierzają alejki sklepowe i mogą zaobserwować logo na koszulkach pracowników przechodzących obok nich, utrwalają sobie w pamięci jego wygląd, przez co marka zostaje doceniona.
Pomysły na promocję firmy – odzież służbowa dla pracowników biorących udział w zewnętrznych akcjach reklamowych
Promowanie firmy jedynie wewnątrz jej placówki nie przyniesie jednak oczekiwanych rezultatów. Oczywiście jest to także ważna część reklamy, mająca na celu budowanie zaufania do marki, jednakże nie powinniśmy się ograniczać wyłącznie do niej. Niezwykle istotne jest pozyskiwanie nowych klientów. W jaki sposób możemy jednak dotrzeć do osób, które nie słyszały do tej pory o naszej firmie? Jedną z lepszych metod na wypromowanie marki jest wyruszenie w teren. Pracownicy w koszulkach firmowych przemierzający alejki centrum handlowego czy ulice miasta mogą np. przeprowadzać ankiety z mijanymi osobami. Jeśli reklamowana firma jest związana z usługami gastronomicznymi, warto urządzić degustację. Taka forma reklamy nie tylko spowoduje, że przechodzące obok pracowników osoby będą mogły skosztować oferowanych smakołyków, ale także sprawi, że sama marka zwróci ich uwagę, czego skutkiem będzie chęć odwiedzenia lokalu.
Zastanawiasz się, jak prać bluzy z nadrukiem? Odpowiedź znajdziesz na blogu puffa.pl!
Pomysły na promocję firmy – koszulki firmowe na wydarzeniach różnego typu
Jeśli chcesz, by należąca do Ciebie firma zaistniała na rynku, a informacja o jej powstaniu dotarła do szerokiego grona odbiorców, zastanów się nad wzięciem udziału w targach pracy, konferencji związanej z Twoją branżą czy w innych tego typu wydarzeniach. Możesz oddelegować na taką „imprezę” kilku swoich pracowników, którzy będą godnie reprezentować Twoją firmę, nosząc koszulki z jej logo czy też sloganem. Jakie korzyści może Ci przynieść uczestnictwo w tego typu wydarzeniach? Przede wszystkim dotrzesz do większego grona odbiorców, których może zainteresować przedmiot Twojej działalności i produkty oferowane przez należącą do Ciebie firmę. Dodatkowo będziesz budować w świadomości ludzi obraz swojej marki oraz sprawisz, że większe grupy społeczeństwa dowiedzą się o jej istnieniu. Udział w targach pracy da Ci także możliwość zatrudnienia kolejnych, wartościowych pracowników. Jak więc widać, pokazywanie firmy światu poza jej placówką może mieć pozytywny wpływ na postrzeganie przedsiębiorstwa oraz budowanie świadomości o jego istnieniu.
Koszulki firmowe dla klientów. Czy mogą pomóc w wypromowaniu firmy?
Mogłoby się wydawać, że produkowanie odzieży zawierającej logo marki, która je sprzedaje, jest pomysłem niezwykle trywialnym, który w zasadzie nie ma większego sensu. Wielu właścicieli firm uważa, że takie produkty się nie sprzedadzą. Tym czasem spójrzmy np. na markę Nike czy Adidas – większość elementów odzieży znajdujących się w asortymencie tych sklepów posiada jedynie logo lub slogan umieszczony na przedniej części ubrania. Jak widać, mnóstwo osób decyduje się na kupienie tak wyglądającej odzieży. Dzieje się tak z uwagi na prestiż tych marek, ale nie jest to jedynym powodem. Decydując się na produkowanie ubrań posiadających logo lub slogan firmy i udostępnienie ich do sprzedaży, istnieje dość duża szansa, że zyskają zainteresowanie wśród wielu konsumentów. Osoby kupujące takie elementy odzieży z pewnością zapamiętają markę i chętnie wrócą do niej w przyszłości.
Koszulki firmowe jako gadżety możliwe do nabycia przez klientów
Pomysły na promocję firmy mogą być naprawdę rozmaite. W celu zareklamowania marki musimy podjąć znacznie więcej działań niż tylko wyjście na miasto i opowiadanie o nowo powstałej marce czy sklepie. Duże znaczenie dla postrzegania firmy ma także sposób, w jaki zostanie zaprezentowana. Najlepszą metodą na zyskanie dobrej opinii jest przygotowanie gadżetów, którymi zostaną obdarowane osoby biorące udział np. w ankiecie. Świetnie sprawdzą się tutaj m.in. koszulki z nadrukiem w postaci logo firmy lub sloganem. Kto z nas nie lubi otrzymywać koszulek za darmo? Chyba nie ma takiej osoby. Tak więc taki sposób na zaprezentowanie asortymentu znajdującego się w sklepie pozwoli na budowanie świadomości o istnieniu marki, ale także pozytywnie wpłynie na postrzeganie firmy. Warto także umieścić w sklepie koszulki i bluzy z logo możliwe do zakupu przez klientów. Wówczas istnieje prawdopodobieństwo, że osoby odwiedzające sklep zainteresują się taką odzieżą i będą ją nosić, reklamując tym samym naszą firmę.
Koszulki firmowe i ich ciekawy wygląd sposobem na zapamiętanie marki
Produkując koszulki z logo lub sloganem firmy możemy sprawić, że klienci chętnie będą kupować takie ubrania. Bluzy czy T-shirty posiadające minimalistyczne logo bądź krótki, ale chwytliwy napis, są chętnie wybierane przez kupujących z uwagi na ciekawy wygląd ubrań. Jeśli zadbamy o wyprodukowanie ładnie prezentującej się odzieży, możemy być pewni, że zyska wielu zwolenników. Niezwykle ważny jest także odpowiedni krój ubrań. Jeśli będą wyglądały jak tysiące innych koszulek, może się okazać, że zamiast T-shirtu z naszym logo klient wybierze podkoszulek z napisem wykonanym ładną czcionką. Warto więc wyprodukować odzież, która będzie przyciągała wzrok ciekawym sposobem uszycia. Odkryte ramiona, wiązania w dolnej części koszulki czy falbanki są niezwykle modne w tym sezonie. Projektując takie ubrania z logo firmy, możemy zwiększyć zainteresowanie naszymi produktami.